Rebranding
Klient: Klinika Miracki www.klinikamiracki.pl Realizacja: |
/ Zadanie
Jedna z najlepszych klinik medycyny estetycznej w Polsce potrzebowała zabiegu korekcji estetycznej. / Rezultat Nowa nazwa i nowa tożsamość wizualna marki, która w nowoczesnej formie ukazuje klasyczne wartości i buduje wizerunek kliniki profesjonalnej, dyskretnej i godnej zaufania. |
Diagnoza: pod skalpel musi iść logo, nazwa kliniki oraz cała stylistyka tożsamości wizualnej. |
Piękno nie jest chwilową modą – to klasyczna wartość,
od zawsze doceniania przez człowieka.
Nowa nazwa skupia się na osobie założyciela i głównego lekarza kliniki. Znak otrzymuje oryginalną formę, która podkreśla inicjał nazwiska i staje się symbolem jakości. Całość zostaje zamknięta w subtelnej stylistyce. | ![]() |
Prawidziwe piękno jest dyskretne,
bo nie musi krzyczeć, żeby je doceniono.