Rebranding
![]() Klient: CUK Ubezpieczenia Realizacja: |
/ Zadanie
CUK zwrócił się do nas z propozycją współpracy przy odświeżeniu identyfikacji wizualnej. Naszym zdaniem było wyróżnienie marki z kilkunastoletnim doświadczeniem na tle silnie rozwijającej się konkurencji. / Rezultat Zaproponowaliśmy dynamiczną formę znaku firmowego, spójnego z dotychczasową tożsamością Centrum Ubezpieczeń Komunikacyjnych. Projekt obejmował przygotowanie Księgi Znaku, Księgi Identyfikacyjnej wraz z aranżacją punktów sprzedaży oraz opracowanie linii materiałów promocyjnych. |
Drzewo jest najpotężniejszą rośliną.
Wykorzystane jako symbol mądrości, długowieczności i bezpieczeństwa, tworzy osobowość marki CUK.
W rebrandingu polegającym na odświeżeniu znaku marki, niezwykle istotne jest zachowanie motywu przewodniego, będącego wspólnym mianownikiem identyfikacji wizualnej firmy na przestrzeni czasu. |
Wartość firmy należało ubrać w bardziej nowoczesną formę. Symboliczne drzewo, które powstało z geometrycznych elementów, mogło jednak dalej nieść swoje przesłanie. |
Główną zaletą CUK Ubezpieczenia jest zebranie w jednym miejscu ofert największych towarzystw ubezpieczeniowych. Opracowaliśmy identyfikację wizualną, która w charakterystyczny sposób podkreśla ten aspekt. |
Nowa identyfikacja wizualna firmy jest
dynamiczna i elastyczna… Tak jak jej oferta.
Zaprojektowane motywy graficzne pozwalają na swobodne tworzenie różnych elementów identyfikacji, a zarazem budowanie silnego i spójnego wizerunku firmy. |
Księga identyfikacji (brandbook) opisuje tożsamość firmy na wielu wymiarach. Szczegółowe wytyczne pozwalają na bezproblemową implementację, co jest szczególnie istotne w przypadku rozbudowanej sieci placówek jaką posiada CUK. |